منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

روش های افزایش سرعت ایندکس سایت

روش های افزایش سرعت ایندکس سایت

بهترین راه افزایش بازدید سایت از طریق سئو و بهینه سازی سایت است. در مقاله قبل در رابطه با تکنیک های ساده جذب کاربرو تبدیل آن به مشتری توضیح دادیم که اساس کار نیز تولید محتواست. برای افزایش رتبه سایت شما و افزایش بازدید کنندگان سایت نیاز به تولید محتوا دارید. این محتوا باید در گوگل ایندکس شود تا بتواند از طریق آن کاربر به سایت شما مراجعه کند. اما گاهی این روند ایندکس شدن صفحات و مقالات سایت در گوگل با تاخیر انجام می شود و این به نحوی به سایت شما لطمه وارد می کند. در مقاله روش های افزایش سرعت ایندکس سایت به شما آموزش می دهیم که چگونه روند ایندکس شدن محتوا ها و صفحات سایت خود را سرعت ببخشید تا بتوانید ورودی های بیشتری از گوگل برای سایت خود جذب کنید. پس برای پیشرفت سریعتر سایت خود در دنیای وب حتما در ادامه به نکاتی که گفته می شود به خوبی دقت کنید.

 

ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول ( وبمستر تولز )

گوگل سرچ کنسول

پس از اتمام طراحی سایت شما حتما سایت خود را در سرچ کنسول ( وبمستر تولز ) ثبت کنید. سرچ کنسول علاوه بر بهبود روند ایندکس سایت شما در گوگل به شما اطلاعات بسیار کاربردی می دهد که برای شما بسیار مفید بوده.

ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول

یکی از قابلیت هایی که گوگل سرچ کنسول به شما می دهد ثبت نقشه سایت است. نقشه سایت ذسترسی crawel ها به صفحات داخلی سایت راحت تز می کند. و به عنوان نقشه راهی راهنما برای گ.گل عمل می کند. برای بهبود روند ایندکس سایت شما حتما نقشه سایت خود را در اکانت گوگل سرچ کنسول خود ثبت کنید و روند ایندکس شدن صفحات سایت خود را ببینید.

استفاده از Fetch as google در سرچ کنسول

شما می توانید با استفاده از Fetch as google صفحات مورد نظر از سایت خود را به صورت دستی در گوگل Fetch کنید. اینکار باعث می شود گوگل سریعتر صفحات سایت شما را ایندکس کند. این کار بعث می شود گوگل سریعتر صفحات را ایندکس کرده و رتبه بندی کند.

 

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی

در مطالب و صفحات وب سایت خود سعی کنید به دیگر صفحات مرتبط لینک دهید و ارتباط خوبی را میان صفحات وب سایت خود برقرار کنید. اینکار علاوه بر دسترسی راحت تر کاربران به دیگر صفحات باعث می شود که ربات های گوگل از صفحات ایندکس شده سایت شما به صفحات جدید شما بروند. که این کار باعث افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت شما می شود.

 

شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی

فهالیت در شبکه های اجتماعی و اشتراک گزاری مطالب سایت خود در شبکه های اجتماعی باعث افزایش سرعت ایندکس سایت شما می شود. برای وب سایت خود حتما فعالیت در شبکه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر و… را مد نظر داشته باشید.

لینک های با کیفیت بگیرید

از سایت های دیگر برای صفحات وب سایت خود لینک های با کیفیت بگیرید این کار باعث می شود گوگل مطالب سایت شما را سریعتر ایندکس کند. البته در بحث لینک سازی خارجی سایت دقت کنید که باید لینک های با کیفیت بگیرید و در این کار زیاده روی نکنید که وب سایت شما توسط گوگل اسپم شود.

تولید محتوای با کیفیت و منظم

برای وب سایت خود محتوا های با کیفیت و مرتبط با کسب و کار خود بنویسید و حتما دقت کنید محتوا ها در سایت خود به صورت منظم در فاصله زمانی مشخص و ساعتی مشخص قرار دهید.

 

کلام پایانی

کلام پایانی

با رعایت نکات روش های افزایش سرعت ایندکس سایت شما می توانید سرعت ایندکس سایت خود را در گوگل به خوبی افزایش دهید و سریعتر در نتیج جستجو دیده شوید. حتما دقت کنید که تمامی کار ها باید به شیوه درست و اصولی انجام شود و پیاده سازی مجموعه این نکات می تواند در روند سرعت ایندکس سایت شما تاثیر گزار باشد. اگر این مقاله برای شما مید بود لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهارده =