منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه تبلیغی برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده مناسب است؟

چگونه تبلیغی برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده مناسب است؟

کسب و کار های تازه پساز راه اندازی معمولا بودجه تبلیغاتی زیادی ندارند و برای بقا و پیشرفت سریع کسب و کار خود می خواهند که با کمترین هزینه ممکن رشد سریعی را داشته باشند. اما واقعا با هزینه کمتر می توان رشد سریعی را برای کسب و کار خود رقم بزنیم؟ این کار در دنیای وب امکان پذیر است. شما می توانید با کمترین هزینه کاربران هدفمندی را به سمت سایت و کسب و کار هخود جذب کنید. اما چگونه؟ در ادامه مقاله می خواهیم برای شما بهترین روش های تبلیغاتی را برای کسب وکار های تازه بیان کنیم. اگر با ما همراه باشید پس از خواندن مقاله جواب سوال چگونه تبلیغی برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده مناسب است؟ را خواهید گرفت.

بهترین روش های تبلیغاتی

ببینید دوستان اگر شما کسب و کار سنتی دارید ولی هنوز هیچ اقدامی برای بروز کردن کسب وکار خود نکرده اید و به سمت کسب و کار های آنلاین نیامده اید. بزرگترین اشتباه خود را انجام داده اید. در کسب و کار های سنتی جذب مشتری بسیار هزینه بر بوده و با توجه به هزینه ای که می کنید باز هم مشتری های شما محدود به یک شهر یا منطقه خاصی است. اما در کسب و کار های آنلاین شما به هیچ عنوان محدودیتی ندارید و می توانید بی نهایت مشتری داشته باشید از سر تا سر دنیای وب.

طراحی سایت

اولین گام :

در اولین گام (مخصوص کسانی که کسب و کار سنتی دارند ولی هنوز کسب و کار خود را بروز نکرده اند) از چگونه تبلیغی برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده مناسب است؟ به شما پیشنهاد می کنم که برای کسب وکار خود یک سایت طراحی کنید. چرا که شما با طراحی سایت در دنیای وب به مشتریان بیشتری دسترسی دارید و بی نهایت می توانید بفروشید و فروش های محدود و کم گذشته را نخواهید داشت. اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید به صفحه ارتباط با ما بروید و با از طریق تلگرام یا سایر روش ها از ما مشاوره رایگان بگیرید.

تولید محتوا :

برای وب سایت خود تولید محتوا کنید تا بتوانید کاربران را به سمت وب سایت خود جذب کنید. در تولید محتوا به سوالاتی که ممکن است کاربران سایت شما در حوزه کسب وکار شما برایشان پیش بیاید را در قالب محتوا در سایت خود منتشر کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی :

در شبکه های اجتماعی عضو شوید ، تولید محتوا کنید ، محصولات و خدمات خود را ارائه کنید و فروش خود را افزایش دهید. شبکه های اجتماعی ابزاری رایگان برای افزایش فروش کسب وکار هاست. ولی نکته ای که در شبکه های اجتماعی باید مد نظر داشت اینکه کسب و کار خود را کاملا بر پایه شبکه های اجتماعی قرار ندهید و وابسته آن شوید. چرا که مثل اتفاقات کذشته که شبکه های اجتماعی فیلتر شد ممکن است شبکه احتماعی که شما در آن فعالیت دارید فیلتر شود و ضرر بزرگی از این راه به کسب و مار شما استفاده شود. پسهدف اصلی خود را شبکه های اجتماعی قرار ندهید و فقط برای افزایش فروش خود از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر دو مقاله ترفند های بازاریابی در اینستاگرام و ترفند های بازاریابی در تلگرام را مطالعه کنید.

مثل موشک سایتتون رو بالا بیارید

سئو SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستحو :

سئو سایت بهترین روش و ارزان ترین روش برای دست یابی به کاربران هدفی است که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند. شما با استفاده از سئو سایت می توانید کاربرانی زیادی را به واسطه موتور های جستجو به سمت وب سایت خود جذب کنید که به دنبال خدمات شما هستند چرا که خود آنها با جستجو کردن کلمه کلیدی وب سایت شما را می بینند و احتمال خرید کردن آنها زیاد است. سئو از سایر روش های تبلیغاتی مثل تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی بسیار به صرفه تر است و هزینه ای به مراتب کمتر را برای شا در بر دارد. اگر در زمینه سئو سایت اطلاعاتی ندارید می توانید مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ مطالعه کنید و با بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار های تازه آشنا شوید.

کلام پایانی

در مقاله چگونه تبلیغی برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده مناسب است؟ عی کردیم به صورت خلاصه برای شما بهترین روش ها را برای تبلیغ کسب و کار خود را بیان کنیم تا بتوانید با ساتفاده از این روش ها به سرعت کس بو کار خود را رونق دهید و پیشرفت چشمگیر خود را کاملا حس کنید. پیشنهاد م یکنم مقاله نکات مهم در راه اندازی کسب و کار آنلاین را مطالعه کنید می تواند برای شما مفید باشد. همچنین اگر می خواهید با روش های بیشتری برای افزایش ترافیک سایت خود آشنا شوید حتما مقاله چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را مطالعه کنید. اگر نیاز به مشاوره رایگان داشتید تیم دنیای وب همراه شماست. امیدوارم مقاله برای شما مفید بوده. اگر این مقاله به شما کمک کرد لطفا با دوستان خود به اشترا بزارید که به دوستان خود نیز کمک کنید.

مدیر سایت

‫7 نظر

  • الهام عسگری گفت:

    سلام
    ما به تازگی فروشگاه زیورآلات راه اندازی کرده ایم و می خواهیم برای جذب مشتری تبلیغات کنیم پیشنهاد شما چیست؟در کجا تبلیغ کنیم؟ تبلیغات در اینستاگرام مناسب کار ما می باشد؟
    باتشکر

    • مدیر سایت گفت:

      سلام خانوم عسگری
      بله شما میتونید از اینستاگرام به خوبی استفاده کنید و با توجه به موضوع کارتون می تونید فروش های خوبی رو در اینستاگرام تجربه کنید. پیشنهاد می کنم از آموزش های سایت های کارن استفاده کنید.
      موفق باشید
      سایت های کارن : https://hikaren.ir

  • مسعود گفت:

    مرسی آموزش خوبی بود

  • صبا گفت:

    چرا راجب گوگل ادورز صحبت نکردید؟

  • علیرضا گفت:

    سئو سایت رو چطوری بهبود بدیم؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام علیرضا
      برای بهبود سئو سایت خودتون یا باید خودتون سئو بلد باشید یا اینکه سئو سایت خودتون رو برون سپاری کنید
      یکی از خدماتی که ما در دنیای وب ارائه می کنیم سئو سایت هست که ما می تونیم کمکت کنیم.
      موفق باشید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه + پنج =