منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم

بهترین روش برای افزایش بازدید سایت دیده شدن سایت در کلمات کلیدی مرتبط با سایت در گوگل است. بیش از 60 درصد کاربران در جستجوی خود در گوگل 5 نتیجه ی اول را انتخاب می کنند. از این رو اهمیت در صفحه اول بودن گوگل بسیار بالاست. خب حالا چگونه در صفحه اول گوگل باشیم سوالی است که در این مقاله از دنیای وب در رابطه با آن صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید که در صفحه اول گوگل باشید و بازدید هدفمند سایت خود را افزایش دهید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا این موضوع برای شما به خوبی روشن شود.

 

چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟

خیلی سریع به سراغ اصل مطلب می رویم. برای دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل شما دو راه دارید

  1. گوگل ادوردز
  2. سئو سایت

شما برای اینکه بتوانید کاربران هدفمند وب سایت خود را جذب کنید. کاربرانی که دقیقا به خدمات سایت شما نیاز دارند را جذب کنید یکی از این دو راه را باید انتخاب کنید. در ادامه به شما در رابطه با هر دو موضوع توضیح میدهیم و اینکه کدام مورد برای شما کم هزینه تر و به صرفه تر است.

 

گوگل ادوردز

1. گوگل ادوردز

شما با استفاده از گوگل ادوردز می توانید در هر کلمه ی کلیدی دلخواه خود ( حتی کلمه ای که وب سایت شما مرتبط نباشد هر چند که کار اشتباهی است ) با پرداخت هزینه به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما در گوگل می شود در صفحه اول گوگل دیده شوید. هزینه های گوگل ادوردز بر اساس پرداخت دلاری بوده و برای ما در ایران که قیمت ارز بسیار بالاست هزینه سنگینی را دارد و در صورتی که شما یک کسب و کار تازه کار باشید و هزینه ای برای تبلیغات سایت خود در ابتدای کار نداشته باشید استفاده از گوگل ادوردز اشتباه است چرا که یک راه بهتر وجود دارد.

اما اگر هزینه تبلیغات به اندازه کافی دارید می توانید از این روش هم استفاده کنید. البته بهتر است در کنار سئو سایت تا به نتیجه رسیدن سئو اینکار را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا گزینه ی بهتر چگونه در صفحه اول گوگل باشیم را برای شما توضیح دهیم.

 

سئو سایت

2. سئو سایت

در مقابه گوگل ادوردز سئو سایت وجود دارد که بسیار کم هزینه تر و به صرفه تر است. در گوگل ادوردز شما برای دیده شدن در صفحه اول گوگل باید هزینه ای را پرداخت می کردید و به ازای هر کلیک محاسبه می شود. اما سئو سایت در صورتی که شما خودتان سئو را بلد باشید می توانید رایگان سایت خود را بهینه کنید و به صفحه اول گوگل بیایید. اما اگر سئو را بلد نباشید و سئو سایتتان را به متخصصین سئو بسپارید باز هم هزینه ی سئو سایت برای شما نسبت به گوگل ادوردز به صرفه تر است. از طرفی شما با سئو سایت رایگان در صفحه اول دیده می شوید و ریگان کلیک دریافت می کنید. سئو سایت یک امر زمان بر است ( زمان آن بسته به کلمات کلیدی انتخابی شماست ) اما گوگل ادوردز در لحظه و در ازای پرداخت هزینه است. و پس از پایان بودجه تبلیغاتی شما در گوگل ادوردز دیگر در صفحه اول نیستید.

به دلیل اینکه قبلا در مقاله ای به صورت کامل به سئو سایت پرداختیم در این مقاله دیگر توضیحی در این رابطه نمی دهیم. اگر شما دوست دارید که در رابطه با سئو و بهینه سازی سایت اطلاعاتی دریافت کنید. حتما مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ در سایت را مطالعه کنید.

 

پیشنهاد ما و کلام پایانی

به نظر ما بهترین روش و به صرفه ترین روش برای دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل سئو سایت است. اما سئو بسته به کلمات کلیدی شما زمان بر است اما گوگل ادوردز خیر. اگر شما بودجه تبلیغاتی خوبی دارید و می خواهید از ابتدای راه اندازی سایت در گوگل دیده شوید وخدمات خود را ارائه دهید از گوگل ادوردز استفاده کنید.البته در کنار گوگل ادوردز سایت خود را سئو کنید و پس از به نتیجه رسیدن سئو می توانید گوگل ادوردز را کنار بگذارید چرا که سئو کار آن را با هزینه ی رایگان یا بسیار پایین تر انجام می دهد. اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پنج =