منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه سایتی درآمد زا داشته باشیم

چگونه سایتی درآمد زا داشته باشیم

کسب درآمد با استفاده از اینترنت و یک سیستم بسیار شغل رویایی است، که به راحتی در هر کجای دنیا با داشتن یک لب تاب و اینترنت شما می توانید بدون داشتن دغدغه ای درآمد کسب کنید. قبلا در مقاله 7 دلیل برای طراحی سایت به صورت کامل مزایای داشتن یک وب سایت را توضیح داده ایم. این بار در دنیای وب می خواهیم به موضوع چگونه سایتی درآمد زا داشته باشیم بپردازیم، ممکن است شما ندانید که برای اینکار باید از کجا شروع کنید؟! در این مقاله قصد داریم به شما راه رسیدن به این شغل رویایی و درآمد زا را آموزش دهیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

آیا برای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی وب سایت کاری ضروری است؟

راه ها و روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. مثلا شما می توانید از شبکه های اجتماعی نیز به راحتی درآمد کسب کنید. اما چرا به شما پیشنهاد می کنیم که وب سایت داشته باشید؟! ببینید دوستان شما می توانید از شبکه های مجازی کسب درآمد داشته باشید اما با توجه به اینکه در چند وقت گذشته شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر می شدند. به خصوص با فیلتر شدن تلگرام ضرر های بسیار زیادی را به کسانی که در تلگرام درآمد زایی داشتند را وارد کرد. در واقع نمی توان به شبکه های اجتماعی به عنوان راهی قدرتمند برای کسب درآمد پرداخت چرا که ممکن است سیاست دولت ها با آن شبکه مغایر باشد و با فیلتر کردن آن ( مانند تلگرام ) شما ضرر کنید. اما شما با داشتن یک وب سایت قانونی هیچوقت فیلتر نمی شوید و همیشه می توانید از آن کسب درآمد داشته باشید. ما همیشه به کاربران خود می گوییم که از شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش خود کمک بگیرند و هدف اصلی آنها سایت خود باشد نه شبکه های اجتماعی کسب و کارشان!

از این گذشته امکاناتی که یک وب سایت در اختیار شما قرار می دهد بسیار فراتر از یک شبکه ی اجتماعی است. و شما در وب سایت آزادی عمل بیشتری دارید. و مهم ترین امکانی که سایت در اختیار شما می گذارد سئو سایت است. شما با استفاده از سئو سایت می توانید بازدید هدفمند سایت خود را افزایش دهید و درآمد و بازدیدکنندگان سایت خود را روز به روز با استفاده از سئو افزایش دهید. برای آشنایی بیشتر با سئو پیشنهاد می کنم مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ را بخوانید.

 

طراحی سایت

چگونه یک سایت بسازیم؟

شما به دو روش می توانید یک وب سایت برای خود داشته باشید:

1- خودتان طراحی سایت را یاد بگیرید و برای کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید یک وب سایت طراحی کنید. این روش نیازمند زمان یادگیری و همچنین کسب تجربه است.

2- طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید. این روش شما را سریعتر به خواسته هایتان می رساند و دیگر نیاز به آزمون خطا برای طراحی ندارید. چرا که شرکت های طراحی سایت تجربه های زیادی در این زمینه دارند و این باعث موفقیت بیشتر شما با استفاده از تجربه آنها می شود. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید دنیای وب در کنار شماست. به صفحه ارتباط با ما بروید، وقت مشاوره رزرو کنید.

 

سئو سایت

وب سایت خود را سئو کنید

همانطور که گفتیم یکی از بهترین قابلیت هایی که سایت در اختیار شما می گذارد سئو سایت یا به عبارتی دیگر بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. شما با استفاده از سئو سایت می توانید بازدید هدفمند وب سایت خود را افزایش دهید. و افرادی را به سمت وب سایت خود جذب کنید که به دنبال خدمات شما هستند. اگر هنوز مقاله سئو چیست؟ را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

لازمه ی سئو سایت داشتن یک وب سایت است. پس حتما اول سراغ طراحی سایت حرفه ای بروید. بعد از طراحی سایت حرفه ای سایت شما نیاز به بهینه سازی دارد. و در واقع پس از بهینه سازی و سئو سایت است که موتور بازدید و پولسازی وب سایت خود را روشن می کنید.

چگونه وب سایت خود را سئو کنیم؟

همانند طراحی سایت شما می توانید سئو سایت خود را به دو روش انجام دهید. خودتان سایتتان را سئو کنید که کاری زمان بر است و نیاز به یادگیری و کسب تجربه زیادی دارد حتی ممکن است با اشتباه کردن در سئو سایت خود را اسپم کنید. و دومین روش این است که سئو سایت خود را به متخصصین سئو بسپارید. حتی در روش دوم هم باید در انتخاب متخخص سئو سایت دقت کنید که از چه روشی سایت شما را سئو می کند و آیا تجربه کافی دارد؟! اگر در زمینه سئو سایت نیاز به مشاوره دارید به صفحه ارتباط با ما بروید و وقت مشاوره رزرو کنید. دنیای وب همراه شماست.

 

چگونه از سایت خود درآمد ایجاد کنیم

چگونه از سایت خود درآمد ایجاد کنیم؟

مهم ترین بخش از سایت داشتن درآمد از سایت است. پس از طی کردن دو بخش اول یعنی طراحی سایت و سئو سایت باید بدانید که به چه روش هایی می شود از سایت درآمد داشت. در مقاله چگونه سایتی درآمد زا داشته باشیم به مواردی در این بخش اشاره می کنیم که به شما در انتخاب ایده کسب درآمد از سایت به خوبی کمک می کند.

1- کسب درآمد با ارائه محصولات و یا خدمات : شما می توانید محصولاتی را در وب سایت خود به کاربران ارائه دهید و با فروش آنها درآمد کسب کنید. یا اینکه خدماتی را ارائه کنید و درآمد کسب کنید.

2- کسب درآمد با تبلیغات : اگر شما وب سایتی پر بازدید داشته باشید می توانید تبلیغات بگیرید و از طریق تبلیغات به کسب درآمد بپردازید. شرط کسب درآمد از تبلیغات سایتی با بازدید کننده بالا است.

معمولا کسب درآمد های اینترنتی در این دو ایده کلی خلاصه می شود. البته اینها فقط کلیت کار هستند و امکان اینکه در این مقاله وارد جزئیات شویم نیست. اما اگر در این زمینه نیاز به کمک داشتید دنیای وب همراه شماست و می توانید از ما مشاوره بگیرید.

 

کلام پایانی

برای اینکه شما بدون هیچ دغدغه یفیلتر و یا هر مشکل دیگری به کسب درآمد از اینترنت بپردازید نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای دارید. و پس از آن با سئو سایت بازدید سایت خود را افزایش دهید. در مقاله چگونه سایتی درآمد زا داشته باشیم سعی کردیم با زبانی ساده به شما راه درآمد زایی از سایت را نشان دهیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =