منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

مشتری واژه ای که هیچ مدیر کسب و کاری از افزایش آن بدش نمی آید. اما مسئله اینجاست خیلی از مدیران کسب و کار نمی توانند مشتری های خوبی را به سمت کسب و کار خود جذب کنند. مشکل از کجاست؟ چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ سوالی که برای همه ی مدیران کسب و کار و یا حتی کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند این سوال برای آنها پیش می آید. قصد داریم در این مقاله به این موضوع مهم بپردازیم و به شما بگوییم که چگونه مشتریان خود را افزایش دهید. پس حتما در ادامه مقاله چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ با ما همراه باشید.

 

اولین قدم افزایش مشتری در دنیای وب

در دنیای وب شما به روش های مختلفی چه رایگان و چه پولی می توانید مشتریان خود را افزایش دهید. که در مقاله چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ به صورت کامل به شما توضیح میدهیم. اما در اولین قدم دوست دارم شما را با بهترین روش برای افزایش مشتری که اساس کار دنیای وب است قبل از معرفی سایر روش ها آشنا کنم. بهترین و پایه ترین کار برای افزایش مشتری طراحی سایت است. برای آشنایی بیشتر با مزایای طراحی سایت می توانید مقاله های زیر را مطالعه کنید.
7 دلیل برای طراحی سایت
و مقاله ی نکات مهم در راه اندازی کسب و کار آنلاین این دو مقاله به خوبی می تواند به شما کمک کند. حتما مطالعه کنید.

اگر در زمینه طراحی سایت سوال دارید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش هایی است که شما را می تواند با مشتریان زیادی آشنا کند و شما  هم خدمات و محصولات خود را به آنها ارائه کنید. شبکه های اجتماعی به تنهایی برای افزایش مشتری به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که با وجود مشکلاتی که در این مدت برای شبکه های اجتماعی پیش آمد و فیلتر شدند و بسیاری از فیلترینگ ضربه بدی خوردند و تمام هزینه های آنها و مشتریان آنها از دست رفت. شبکه های اجتماعی می تواند یک مکمل خوب و عالی در کنار سایت و سئو سایت باشد.

 

سئو سایت

 

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت یکی از بهترین روش ها برای دست یابی به مشتریان هدف کسب و کار شماست. بزارید یک مثال بزنم با خود شما!!! فرض کنید شما سوالی در زمینه گوشی موبایل دارید اولین جایی که شما برای جواب سوال خود سراغ آن می روید گوگل است. و به سرعت جواب سوال خود را با استفاده از سایتایی که در نتایج گوگل آمده بدست می آورید. اما این سایت ها الکی در نتایج گوگل قرار نمی گیرند. به علمی که باعث می شود سایت در کلمات کلیدی مشخص در نتایج گوگل باشد را سئو می گویند. سئو دقیقا مشتریانی را جذب سایت شما می کند که به دنبال حوزه کاری شما هستند و کاملا هدفمند هستند. از طرفی خود آنها با سرچ کردن وارد سایت شما شده اند پس بهتر و سریعتر می توانند برای شما به مشتری تبدیل شوند. اگر دوست دارید در زمینه سئو اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ را مطالعه کنید.

 

سایت های آگهی رایگان

می توانید در سایت های آگهی رایگان کسب و کار خود را در قالب یک آگهی با چند عکس تبلیغ کنید. سایت هایی مثل دیوار و شیپور که بسیار در بین مردم پر طرفدارند. اگر در این سایت ها آگهی های جذاب بنویسید می توانید تعدادی مشتری از این طریق برای کسب و کار خود پیدا کنید. البته سایت های زیادی هستند که این خدمات را ارائه می دهند کافی است در گوگل سرچ کنید سایت های بسیار زیادی در این زمینه می بینید.

تبلیغات کنید

می توانید به دو روش تبلیغ انجام دهید. می توانید در شبکه های مجازی تبلیغ کنید از طریق اینفولنسر ها یا پیج ها و کانال های مختلف. می توانید در سایت های مختلف نیز تبلیغ کنید تبلیغات بنری ، کلیکی ، ریپورتاژ و… از این دو روش می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و مشتریان جدیدی را پیدا کنید. اما تبلیغات معایبی دارد، اول اینکه هزینه های آن بالاست دوم اینکه به نسبت هزینه ای که می کنید شما به مشتریان هدف کسب و کار خود دست نمی یابید. اما سئو سایت این معایب را ندارد.

 

کلام پایانی

 

کلام پایانی

در مقاله ی چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟ سعی کردیم شما را با بهترین روش های افزایش مشتری از جمله طراحی سایت ، شبکه های اجتماعی ، سئو سایت ، سایت های آگهی رایگان و تبلیغات آشنا کردیم. اگر در این زمینه ها سوالی دارید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما مشاوره رایگان دریافت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید. امیذوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر این مقاله سوالات شما را رفع کرد و برایتان مفید بود لطفا با دوستانان نیز به اشتراک بگذارید تا آنها نیز به سوالاتشان برسند.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =