منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

سوالات متداول سئو سایت

سوالات متداول سئو سایت

بسیاری از کاربران و بعضا حتی برخی از مدیران وب سایت ها با مفهوم سئو آشنایی خیلی کم و یا حتی با این موضوع اصلا آشنایی ندارند. به همین دلیل سوالات زیادی در رابطه با سئو سایت برای آنها پیش می آید.  در مقاله سوالات متدوال سئو سایت می خواهیم به این بخش از سوالات کاربران در رابطه با سئو بپردازیم. اگر می خواهید با سئو به خوبی آشنا شوید حتما مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ را مطالعه کنید. برای جواب سوالات خود حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

هدف از سئو سایت چیست؟

وقتی که سایت خود را راه اندازی کرده باشید. اگر طراحی سایت حرفه ای انجام شده باشد در واقع شما دارای یک وب سایت 2 ستاره هستید چرا که وب سایتی که بازدید کننده ای نداشته باشد هیچوقت یک وب سایت 5 ستاره نیست. اما چطور وب سایت خود را به وب سایت 5 ستاره تبدیل کنم؟ در واقع هدف ما از سئو سایت تبدیل سایت 2 ستاره به 5 ستاره است. هدف نهایی سئو سایت کسب رتبه های برتر در نتایج کلمات کلیدی مرتبط با سایت در گوگل است. که با کسب برترین نتایج بازدید وب سایت شما افزایش می یابد و وب سایت شما به وب سایتی 5 ستاره تبدیل خواهد شد. اگر سئو سایت را به خوبی در سایت خود پیاده سازی کنید.

 

وب سایت 5 ستاره

 

چرا به خدمات سئو نیاز دارید؟

در هدف سایت گفتیم که برای تبدیل شدن سایت شما به وب سایت 5 ستاره شما به سئو سایت حتما نیاز دارید. چرا که وب سایت بدون بازدیدکننده نمی تواند فروشی داشته باشد. پس حتما شما برای جذب بازدید کننده هدفمند به سئو سایت نیاز دارید. اگر برای سئو سایت نیاز به مشاوره دارید از طریق صفحه ارتباط با ما از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

چگونه می توانیم سایت خود را به صفحه اول گوگل و برترین نتایج بیاوریم؟

به دو روش می توان در صفحه اول و برترین نتایج گوگل آمد.

1- گوگل ادوردز ( تبلیغات گوگل ) :

شما با استفاده از گوگل ادوردز میتوانید در برترین نتایج گول سایت خود را به نمایش درآورید. اما بزرگترین مشکل گوگل ادوردز هزینه بسیار بالای آن است به خصوص که در کشور ما نوسانات قیمت ارز بسیار بالا است. هزینه ای که باید برای گوگل ادوردز پرداخت کنید بسیار سنگین بوده. اما یک روش دیگر و ارزان تر وجود دارد.

2- سئو سایت :

شما با استفاده از سئو سایت می توانید با هزینه ای کمتر از گوگل ادوردز در برترین نتایج گوگل دیده شوید اما فرقی که سئو سایت با گوگل ادوردز دارد این است که در گوگل ادوردز سایت شما با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید سریعا در برترین نتایج دیده می شود اما برای سئو سایت شما نیازمند زمان است. با این حال سئو سایت ماندگاری بیشتری نسبت به گوگل ادوردز دارد و از همه مهم تر اینکه هزینه ی آن کمتر است.

 

افزایش بازدید سایت با سئو

 

چرا سایت شما باید در صفحه اول گوگل باشید؟

بر اساس آمار ها کاربرانی که در گوگل کلمه کلیدی را سرچ می کنند بیشاز 60 درصد 5 جستجو اول را انتخاب می کنند. اگر سایت شما ذر صفحه اول گوگل باشد بازدید کننده های بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب می کنید و در نتیجه بیشتر می توانید محصولات خود را بفروش برسانید.

 

چگونه می توانیم سایت خود را سئو کنیم؟

شما در دو حالت می توانید سئو سایت خود را انجام دهید.
1- خودتان سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید. که در این حالت شما باید مدت زمان زیادی را صرف یادگیری برای سئو و بهینه سازی سایت بگذارید. تا بتوانید به یک سئو کار مبتدی تبدیل شوید.
2- سئو سایت خود را به کسانی که در این حوزه تخصص دارند بسپارید. در این حالت اگر سئو سایت خود را به یک متخصص واقعی سئو بسپارید شما سریعتر می توانید در نتایج سئو دیده شوید و دیگر نیازی به آزمون خطا برای رسیدن به نتایج برتر گوگل نیست.

هزینه سئو چقدر است؟

پروژه های سئو سایت شامل چند بخش می شوند و هزینه های هر بخش متفاوت و نیاز به بررسی دارد :

مشاوره :

پروژه مشاوره سئو به این صورت است که شما خودتان سئو سایت برای کلمات کلیدی را به عهده دارید و فقط نیاز به یک مشاور در این مسیر در رسیدن به اهدافتان در سئو دارید. هزینه مشاوره سئو بستگی به نیاز شما دارد که به چند ساعت مشاوره به صورت ماهانه و یا یک جلسه نیاز دارید.

پشتیبانی ماهانه :

در مدل پشتیبانی ماهانه با ابزار های گوگل و دیگر ابزار ها سایت شما را همیشگی بررسی کرده و در صورت بروز هر گونه خطا در سایت شما به شما گزارش میدهیم که خطا را برطرف کنید. در واقع به شما کمک می کنیم که سایت شما رتبه خود را از دست ندهد.

افزایش ترافیک سایت :

در این مدل پروژه کل سایت شما برای بهینه سازی سایت برای گروهی از کلمات کلیدی را به عهده می گیریم. که باعث افزایش ترافیک ( بازدید کننده ) سایت شما می شود.

آنالیز و تحلیل :

در این مدل پروژه سایت شما به صورت ماهانه تحلیل و بررسی می شود و تمامی مشکلات سایت به شما گزارش می شود تا بتوانید مشکلات را برطرف کنید.

در تمامی مدل های بالا برای بررسی هزینه سئو سایت باید سایت شما کامل بررسی شود و بعد می توان هزینه را به شما اعلام کرد. اگر شما می خواهید بهترین نتایج را در سئو بدست آورید می توانید به صفحه سئو سایت بروید و پروژه خود را ثبت کنید.

 

بعد از رسیدن به برترین نتایج در کلمات کلیدی آیا باید سئو سایت را ادامه دهم؟

بله حتما شما باید سئو سایت را به صورت همیشگی برای پایداری سایت انجام دهید. سئو مثل طراحی سایت نیست که یکبار برای همیشه سایت شما طراحی شود بلکه باید به صورت همیشگی سئو و بهینه سازی سایت شما انجام شود. بعد از رسیدن به برترین نتایج باید دقت بیشتری را در سئو سایت خود داشته باشید تا رتبه خود را از دست ندهید.

فاکتور های سئو

فاکتور هایی که در سئو سایت شما دخیل است بسیار زیاد هستند و بیش از 200 فاکتور دارد. اگر در رابطه با فاکتور های سئو سوال دارید می توانید به صفحه ارتباط با ما بروید و در تلگرام سوال خود را بپرسید.

 

کلام پایانی

در این مقاله به سوالات متداول سئو سایت بسیاری از کاربران پاسخ دادیم. اگر سوال شما در این مقاله نیست می توانید سوال خود را در پایان مقاله از ما بپرسید و یا اینکه به صفحه ارتباط با ما بروید و سوالات خود را از ما بپرسید.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =