منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

مزایای چت آنلاین در طراحی سایت

مزایای چت آنلاین در طراحی سایت

مزایای چت آنلاین در طراحی سایت موضوع مقاله ای که در آن قصد داریم شما را با یکی از کلیدی ترین امکانات سایت آشنا کنیم. مدیریت ارتباط با مشتری می تواند رشد بسیار خوبی را در کسب و کار شما ایجاد کند. با توجه به رشد بسیار زیاد پیام رسان ها که امروزه می توان گفت همه ی مردم از آنها استفاده می کنند با این حال امکان چت آنلاین در طراحی سایت می تواند به شما در افزایش فروش کمک کند. چرا که مشتری به دنبال راهی است که سریعتر به پاسخ سوالات خود دست یابد. به شما پیشنهاد می کنم برای درک بهتر مزایای چت آناین در طراحی سایت در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

مزایای چت آنلاین در طراحی سایت چیست؟

 

افزایش فروش سایت

 

1- افزایش فروش سایت

بسیاری از کاربران با دیدن محصولات سایت شما سوالاتی برای آنها پیش می آید. اگر شما در سایت خود سیستم چت آنلان را پیاده سازی کرده باشید می توانید در همان لحطه به کاربر مشاوره ای صحیح بدهید که راحت تر بتواند خرید خود را انجام دهد. بر اساس آمار ها بیش از 40 درصد کاربران با وجود امکان چت آنلاین سریعتر می توانند محصول مورد نطر خود را انتخاب کنند و خریدی موفق داشته باشند. امکان چت آنلاین برای وب سایت های فروشگاهی می تواند در فروش آنها بسیار تاثیر گذار باشد.

 

سئو سایت

 

2- تاثیر مثبت چت آنلاین در سئو

چت آنلاین می تواند مدت زمان بیشتری کاربر را در وب سایت شما ماندگار کند.این کار Bounce Rate سایت را کاهش می دهد و این عامل تاثیر مثبتی در سئو سایت شما دارد.

3- افزایش اعتماد و اعتبار از دید کاربر

ارائه سیستم چت آنلاین به کاربران سایت برای محصولات سایت شما می تواند پاسخگوی و مشاوره ی خوبی برای سوالات کاربر باشد. اینکه یک شخص همزمان که کاربر در وب سایت است و به او مشاوره می دهد باعث افزایش اعتماد کاربر به وب سایت شما می شود. خود این عامل باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.

4- جلب رضایت کاربران

رضایت کاربر از وب سایت بسیار مهم است. یکی از عامل های خوب و مهم در افزایش رضایت کاربران از سایت چت آنلاین است. به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی این عامل فوق العاده تاثیر گذار است چه در فروش سایت و چه در جلب رضایت کاربران.

کلام پایانی

چت آنلاین یکی از فوق العاده ترین روش هایی است که شما می توانید با پیاده سازی آن در وب سایت خود فروش ، اعتبار و اعتماد و رضایت کاربران سایت خود را بدست آورید. این امکان ساده ولی مهم برای فروشگاه های اینترنتی می تواند در افزایش فروش آنها نقشی اساسی داشته باشد. امیدوارم که مزایای چت آنلاین در طراحی سایت را به خوبی درک کرده باشید و این سیستم را در سایت خود پیاده سازی کنید. اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

مدیر سایت

‫3 نظر

  • المیرا گفت:

    مرسی نکات خیلی خوبی گفته شده بود

  • علی گفت:

    چه پلاگینی رو برای وردپرس میشناسید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + 5 =