منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

ویدیو مارکتینگ چیست

ویدیو مارکتینگ چیست

در این مقاله از دنیای وب قصد داریم در رابطه با ویدیو مارکتینگ صحبت کنیم. اینکه ویدیو مارکتینگ چیست؟ و چرا باید از ویدیو مارکتینگ در بازاریابی استفاده کنیم. امروز در این مقاله نکات بسیار مهمی در رابطه با ویدیو مارکتینگ به شما خواهیم گفت که شما هم به اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کارتان پی ببرید. در پایان مقاله به خوبی ویدیو مارکتینگ چیست را درک کنید و سوالی در این زمینه نداشته باشید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

ویدیو مارکتینگ چیست؟

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی به معنی ساخت ویدیو از خدمات یا محصولات خود و به اشتراک گذاری ویدیو در سایت، سایت های اشتراک ویدیو، شبکه های اجتماعی و… است. با اینکار ویدیوشما بیشتر دیده می شود  مخاطبین بیشتری به سمت کسب و کار شما جذب می شوند. ویدیو مارکتینگ یکی ازبهترین روش های بازاریابی است که تاثیر فوق العاده ای در فروش و تاثیر گذاری شما بر روی مخاطبتان دارد.

 

چرا ویدیو مارکتینگ؟

  • تاثیر مثبت در سئو سایت
  • تاثیر مثبت در فروش سایت
  • جذب کاربران بیشتر با ویدیو مارکتینگ

 

چطور ویدیو مارکتینگ انجام بدم؟

معمولا کسب و کار ها در ابتدای راه اندازی نمی توانند. هزینه های زیادی برای ساخت حرفه ای تیزر تبلیغاتی برای معرفی سایت یا محصولات خود انجام دهند. در ابتدای کسب و کار خود می توانید با تلفن همراه خود ویدیو تولید کنید. یا اینکه با نرم افزار هایی مثل کمتازیا از صفحه سیستم خود فیلم بگیرید و برای محصولات خود ویدیو مارکتینگ انجام دهید.

با ویدیو می توانید وب سایت خودتان را معرفی کنید. محصولات، خدمات و یا حتی خودتان را به کاربران معرفی کنید. تاثیری که ویدیو مارکتینگ بر روی مخاطب شما می گذارد بسیار بیشتر از محتوا های متنی است.

 

کلام پایانی

اگر می خواهید در کسب و کارتان از رغیب های خود پیشی بگیرید و بیشتر دیده شوید. حتما حتما از ویدیو مارکتینگ استفاده کنید. بعد از استفاده از ویدیو مارکتینگ و تاثیر فوق العاده آن در کسب و کارتان به این تاکید ما برای ویدیو مارکتینگ پی خواهید برد. اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مدیر سایت

‫2 نظر

  • صدف گفت:

    لطفا مقاله رو تکمیل کنید اطلاعات خاصی از ویدیو مارکتینگ گفته نشده بود و محتوا کیفیت خوبی نداشت.

    • مدیر سایت گفت:

      سلام خانوم صدف
      مرسی از نظر خوبتون حتما بزودی این مقاله رو آبدیت می کنیم.
      موفق باشید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 2 =