منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ سوالی که برای همه ی مدیران سایت مطرح می شود که چگونه؟؟؟ وقتی که طراحی سایت شما انجام شد شما باید به دنبال افزایش بازدید کنندگان سایت خود باشید. گاهی خود طراحی سایت هم به بازدید کنندگان ضربه میزند!!! چطور؟ در ادامه محتوا برای شما توضیح خواهیم داد. در مقاله چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ می خواهیم براس شما نکات ویژه و مهمی را در خصوص افزایش بازدید سایت مطرح کنیم که با پیاده سازی این نکات و تکنیک ها می توانید سایت خود را به یک سایت پر بازدید تبدیل کنید! اما به شرطی که این نکات را به درستی در وب سایت خود پیاده سازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید و به دقت این مقاله را مطالعه کنید.

طراحی سایت حرفه ای

1- طراحی سایت حرفه ای

قبل از هر چیزی شما به یک طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید. چرا طراحی سایت حرفه ای؟ چرا به عنوان اولین نکته؟ به این دلیل که شما باید سایتی داشته باشید که کاربر را به خودش جذب کند و باعث ماندگاری کاربر در سایت شود. در بهترین حالت سایت به قدری باید حرفه ای و خوب طراحی شود که سایت شما در ذهن مشتری ثبت شود که در آینده اگر به خدماتی مشابه سایتتان نیاز داشت اولین سایتی که به ذهن کاربر خطور کرد سایت شما باشد.
ببینید دوستان صادقانه به شما بگویم اگر شما در طراحی سایت خود حرفه ای عمل نکنید بهترین بازدید کنندگان را هم برای وب سایت خود جذب کنید کاربر با وب سایت شما به خوبی ارتباط برقرار نمی کند و به راحتی سایت شما را ترک می کند.

طراحی سایت حرفه ای یک سری اصول و قواعد دارد که باید در سایت پیاده سازی شود. در طراحی سایت حرفه ای حتما باید اصول UI و UX به خوبی طراحی و رعایت بشود. UI مخفف User Interface به معنی رابط کاربری و UX مخفف User Experience به معنی تجربه کاربری است. شما با پیاده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری صاحب یک سایت حرفه ای میشید که به خوبی کاربران رو جذب میکنه و باعث بازگشت مجدد بازدید کننده به سایت بشه.
بزودی مقاله ای رو در رابطه با UI/UX در سایت منتشر می کنیم و به طور کامل در اون مقاله توضیح میدیم که چطوری یک وب سایت طبق اصول رابط کاربری و تجربه کاربری داشته باشید.
اگر شما رابط کاربری و تجربه کاربری را در سایت خودتان به خوبی پیاده سازی کنید اولین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را به خوبی انجام داده اید.

اگر شما هم می خواهید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.تیم دنیای وب در طراحی سایت حرفه ای به شما کمک میکنه. قدر فرصت هارو برای حرفه ای شدن بدونیم.

سئو سایت

2- سئو سایت

سئو سایت یکی از بهترین و مهم ترین روش های افزایش بازیدکنندگان سایت است. قبلا در مقاله سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟ سئو را به زبانی ساده برای شما تعریف کردیم و برای شما به خوبی از اهمیت سئو صحبت کردیم و برخی نکات مهم سئو را هم به شما آموزش دادیم پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را بخوانید.  برای مطالعه این مقاله کلیک کنید.
به دلیل اینکه گوگل محبوب ترین موتور جستجو در سطح جهان است و بیش از 90 درصد مردم دنیا برای پیدا کردن نیاز های خود از گوگل استفاده می کنند. که البته این آمار استفاده از گوگل در ایران بیشتر است. به همین دلیل وب سایت هایی که بهینه سازی یا همان SEO را در سایت خود پیاده سازی می کنند می توانند بازدید کنندگان زیاد و هدفمندی را از گوگل به سمت سایت خود هدایت کنند.

وقتی که می خواهید سایت خود را برای موتور های جستجو به خصوص گوگل بهینه سازی کنید. در ابتدا یک سری کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را انتخاب می کنید که طبق کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت خود را بهینه کنید که بر اساس کلمات کلیدی انتخابی سایت شما در بالاترین نتایج گوگل به نمایش درآید. اگر سایت شما در صفحه اول در کلمه کلیدی انتخابی و مرتبط با سایت به نمایش درآید بیشتر دیده می شوید و بازدید کنندگان سایت شما روند صعودی خواهد داشت. معمولا بیش از 60 درصد کاربران بر روی 5 نتیجه اول جستجو کلیک می کنند پس اگر شما هم به خوبی سایت خود را سئو کنید می توانید بازدید کنندگان زیادی را از این طریق برای وب سایت خود جذب کنید.

بهترین بازدید کنندگانی که شما می توانید برای وب سایت خود جذب کنید چرا که بر اساس کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط با وب سایت شماست. در نتیجه این بازدیدکنندگان قطعا به خدمات وب سایت شما نیاز دارند که وارد سایت شما شده اند و از طرفی راحت تر و سریعتر به این کاربران می توانید محصولات و خدمات خود را بفروشید. اگر می خواهید سایت خود را به خوبی سئو کنید تیم دنیای وب می تواند در این زمینه به شما کمک کند می توانید از طریق صفحه سئو سایت اقدام کنید.
با پیاده سازی سئو و بهینه سازی در وب سایت خود دومین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را به خوبی انجام داده اید و یک قدم دیگر به هدف خودتان از وب سایت نزدیک تر شده اید.

تولید محتوا

3- تولید محتوا

محتوا پادشاه سایت است! خب در اینکه محتوا پادشاه سایت است جای هیچ بحثی وجود ندارد و می خواهیم در سومین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ در رابطه با تولید محتوا صحبت کنیم. محتوا یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید در سایت پیاده سازی شود محتوا به خوبی در سئو وب سایت شما و بالا آمدن سایت شما در کلمات کلیدی هدف کمک می کند. در تولید محتوا به هیچ عنوان کپی نکنید چرا که نه تنها باعث افزایش بازدید سایت شما نمی شود بلکه باعث می شود گوگل سایت شما را جریمه کند و از نتایج جستجو حذف شوید.
کاربر وقتی وارد وب سایت شما می شود اول به دنبال محتوا های آموشی است که ببیند سایت چه محتواهایی ارائه می دهد؟ در تولید محتوا همیشه سعی کنید نیاز مخاطب خودتان را رفع کنید. هر چقدر شما در وب سایت خود با کاربر وب سایت بیشتر توجه کنید و نیاز او را در زمینه ی مورد نیاز او را رفع کنید باعث می شود که گوگل بیشتر به سایت شما توجه کند.از این گذشته یک محتوای خوب بیشتر در بین کاربران به اشتراک share گذاشته می شود و در نتیجه بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا می کند و سایت شما بیشتر دیده می شوید.

سعی کنید محتوا های سایت خود را در زمان های مشخص و در روز های مشخص در سایت قرار دهید. به طور مثال اگر می خواهید در هفته 3 مقاله منتشر کنید سعی کنید در روز های مشخص مثلا روز های زوج و در ساعتی مشخص مثلا ساعت 9 تا 10 محتوا ها را در سایت قرار دهید. غلط های املایی را در محتوا های سایت خود را کاهش دهید و به صفر برسانید و نکته دیگر اینکه وقتی محتوایی را شروع به نوشتن می کنید سعی کنید همه ی سوالات احتمالی کاربران را در رابطه با موضوع محتوا پوشش دهید و به تمامی سوالاتی که احتمال می دهید برای کاربر در این زمینه پیش می آید را پاسخ دهید.

امیدوارم که سومین اصل چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را به خوبی و درستی در سایت خود پیاده سازی کنید. ما به دنبال پیشرفت شما در سایتتان هستیم. قطعا با رعایت این 3 نکات و نکات بعدی که در ادامه مقاله خواهیم گفت به خوبی بازدید سایتتان را افزایش می دهید و دیگر دقدقه ای برای اینکه چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ ندارید!

تولید ویدیو

4- تولید ویدیو

برای وب سایت خود ویدیو تولید کنید و آن را در وب سایت های اشتراک ویدیو همچون وب سایت های youtube، آپارات، نماشا، تماشا و… به اشتراک بگذارید.
ویدیو های تولیدی برای وب سایت متفاوت است و نمی توان در این مقاله به راحتی توضیح داد. در زمینه ساخت ویدیو نیاز مخاطبان خود را بررسی کنید و برای آنها ویدیو تولید کنید. ویدیو شما می تواند از صفحه سیستم شما با یک پاور پوینت زیبا باشد که خودتان در رابطه با آن صحبت کنید.

بزودی مقاله ای همراه با ویدیو در این رابطه برای شما خواهیم نوشت و سایت های بیشتری برای اشتراک ویدیو به شما معرفی می کنیم که در پیاده سازی چهارمین اصل چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ دچار مشکل نشوید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

5- فعالیت در شبکه های اجتماعی

پنجمین اصل چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ فعالیت در شبکه های اجتماعی است. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند ترافیک خوبی به سمت وب سایت شما هدایت کند به شرط اینکه اصول بازاریابی را به خوبی در شبکه های اجتماعی خود پیاده سازی کنید. در ایران تلگرام و اینستاگرام محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر هستند که شما اگر به درستی و طبق اصول در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنید می توانید افرادی را پیدا کنید که به خدمات و یا محصولات شما نیازمند هستند.

پیشنهاد می کنم دو مقاله ترفند بازاریابی در اینستاگرام و ترفند بازاریابی در تلگرام را مطالعه کنید.

6- فعالیت در فروم ها و انجمن ها

فعالیت در فروم ها و انجمن ها!!! شاید تصور کنید که با وجود شبکه های اجتماعی دیگر کسی در فروم ها فعالیت نمی کند اما بر خلاف تصورتان هنوز کسانی هستند که به دنبال سوالات خود در فروم ها و انجمن ها می گردند از طرفی می توانید در این فروم ها به وب سایت خود لینک بدهید که برای سئو مناسب است. پس حتما این نکته از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ را مد نظر داشته باشید و از آن به خوبی استفاده کنید.

تبلیغات

7- تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی دیگر از روش های افزایش بازدید برای سایت شماست. شما می توانید در سایت های پر بازدید بنر هایی رو سفارش بدهید که تبلیغ وب سایت شما را انجام می دهند. هزینه تبلیغات بنری معمولا برای صاحبان سایت ها زیاد تمام می شود. در قدم اول ما به شما سئو سایت را پیشنهاد می کنیم چرا که بازدیدکنندگان هدفمند و مفیدی را به سمت سایت شما هدایت می کند. از هفتمین اصل از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ می توانید استفاده کنید اگر که هزینه های تبلیغاتی مناسبی را برای سایت خود کنار گذاشته اید یا می خواهید فروش دسته ای خاص از محصولات سایت خود را افزایش دهید مناسب است.

8- تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی دیگر از نکات چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ است. تبلیغات کلیکی تقریبا هدفمند است ولی به خوبی سئو سایت نمی شود. شما می توانید با شرکت های ارائه دهنده ی تبلیغات کلیکی رجوع کنید و سفارش خود را در این زمینه ثبت کنید. همچنین می توانید در این زمینه به خوبی از کارشناسان این شرکت ها مشاوره بگیرید.
تبلیغات کلیکی به این صورت انجام می شود که شما بنر یا محتوای خاصی را به این شرکت ها ارائه می دهید سپس بر حسب تعداد کلیکی که بر روی بنر شما می شود مقدار مشخصی هزینه را بابت هر کلیک از شما دریافت می کنند.

تبلیغات کلیکی هم یک نکته از چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ بود که می تواند در فروش شما تاثیر گزار باشد و همچنین ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد. پیشنهاد می کنم که حتما قبل از هرگونه سفارش تبلیغات کلیکی از شرکت های ارائه دهنده مشاوره بگیرید. و در انتخاب این شرکت ها کاملا دقت کنید.

جمع بندی

جمع بندی

در محتوای چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟ سعی کردیم بهترین نکات را برای افزایش بازدید برای شما ارائه بدهیم. قبل از هر چیز طراحی سایت حرفه ای را به شما متذکر شدیم چرا که اگر شما برای سایت خود از سئو سایت یا تبلیغات بنری یا تبلیغات کلیکی استفاده کردید هزینه تبلیغات شما را به باد هوا ندهد چون که اگر سایت شما حرفه ای طراحی نشود و از اصول UI/UX رابط کاربری و تجربه کاربری پیروی نکند عملا شما از بازدید کنندگان سایت خو بازخورد مناسبی نمی گیرید و هزینه هایی که برای افزایش ترافیک سایت خود را به دست نیاورید و به هدف اصلی که از سایت برای خود مشخص کرده اید نمی رسید.
همچنین تولید محتوای صحیح و اصولی را به هیچ عنوان فراموش نکنید چرا که نه تنها در سئو تاثیر گزار است بلکه اگر به خوبی یک محتوا را بنویسید می تواند در بین کاربران اینترنت share شود و هزاران نفر آن محتوا را بخوانند و به سایت شما رجوع کنند.

هرگز از فعالیت در شبکه های اجتماعی قافل نشوید. در شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان عالی را برای سایت خود پیدا کنید اما به شرط اینکه طبق اصول و به درستی در شبکه های مجازی فعالیت کنید.

در محتوای چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ تمام تلاش ما این بود بهترین نکات را به شما ارائه دهیم که به خوبی بتوانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید و سایت پر بازدیدی داشته باشید. تیم دنیای وب در کنار شماست تا شما بتوانید ترافیک سایت خود را به خوبی افزایش دهید و وب سایتی حرفه ای داشته باشید.

امیدوارم که دیگر در این زمینه برایتان سوالی باقی نمانده باشد. اگر در این زمینه نیاز به کمک یا مشاوره دارید می توانید به صفحه ی ارتباط با ما بروید و با ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را از ما بپرسید. به امید اینکه همه ی شما از این مقاله به خوبی استفاده کنید و بازدید سایتتان را افزایش دهید.

مدیر سایت

‫5 نظر

  • شهلا گفت:

    سلام
    دو سوال داشتم
    1- گوگل ادورز به عنوان تبلیغات چطوره؟
    2- تبلیغات بنری خوبه یا گوگل ادورز؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام خانم شهلا
      به صورت کلی به هر دو سوال شما جواب میدم
      ببینید گوگل ادورز یکی از بهترین و هدفمند ترین تبلیغات برای سایت هاست. البته که پیشنهاد ما سئو سایت هست اما تا زمانی که سایت شما در نتایج دیده بشه کمی زمان بره میتونید تا سایتتون به نتایج دلخواه در سئو رسید از گوگل ادورز استفاده کنید. اما سوال دومتون خیلی کلی هست اما به نطر من گوگل ادورز اگه حاشیه سود محصولتون قابل قبوله خیلی بهتر از تبلیغات بنریه.
      موفق باشید

  • الهه گفت:

    سایت خوب و عالی دارین ممنونم از مطالب خوبتون استفاده کردیم

  • مهدی گفت:

    سلام دوستان

    از donyayeweb بخاطر این مقاله خوب تشکر میکنم
    هم از روش های بالا استفاده کردم هم از سایت آگهی۹۰ استفاده کردم این سایت یک
    شتاب دهنده تبلیغات و رشد کسب و کاره که میتونید ویدیو رو هم از سایت آپارات داخل سایت قرار بدید با یک عکس حرفه ای و متن قوی و یک تصویر حرفه ای بازدید سایتتون رو منفجر کنید البته مبتونبد تو سایت Agahi90.iR تا ۱۴ تا تصویر حرفه ای قرار دهید آدرس سایتش رو هم در زیر قرار دادم.

    https://agahi90.ir

  • هژیر گفت:

    مرسی مفید بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 3 =