منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

چگونه در اینستاگرام لایک پست های خود را افزایش دهیم

چگونه در اینستاگرام لایک پست های خود را افزایش دهیم

در این مقاله از دنیای وب می خواهیم در رابطه با اینکه چگونه در اینستاگرام لایک پست های خود را افزایش دهیم به شما آموزش دهیم که چگونه برای پست های خود در اینستاگرام لایک بیشتری بگیرید. با توجه به اینکه اینستاگرام الگوریتم جدیدی را منتشر کرده که باعث شده است بسیاری از پیج ها لایک پایینی را جذب کنند. پس از خواندن این مقاله راهکار های افزایش لایک پست های خود با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام را به خوبی یاد می گیرید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند

اینستاگرام در الگوریتم جدید خود اینگونه عمل می کند کهوقتی شما پستی را منتشر می کنید. پست را در ابتدا به همه ی فالور های شما نمایش نمی دهد. مثلا به 10 درصد از فالور های شما نشان می دهد. اگر این 10 درصد از فالور های شما پست منتشر شده آنها را با خود درگیر کند و باعث شود لایک کنند. اینستاگرام به درصد بیشتری از فالورهایتان پست را نمایش می دهد تا که کمکم در صورت بازدهی آن را به 100 درصد فالور ها نمایش می دهد. این الگوریتم باعث شده که تعداد لایک های برخی از پیج ها کاهش پیدا کند. برای اینکه شما با توجه به این الگوریتم همچنان بتوانید لایک بیشتری بگیرید حتما ادامه مقاله چگونه در اینستاگرام لایک پست های خود را افزایش دهیم را به خوبی مطالعه کنید.

 

عکس های جذاب و با کیفیت استفاده کنید

در اولین قدم شما باید عکس های جذابی را برای پست های خود انتخاب کنید. کاربران در اینستاگرام به اولین چیزی که توجه می کنند تصاویر و ویدیو های جذاب هستند. اگر شما از تصاویر و ویدیو های بی کیفیت استفاده کنید نظر کاربران را جلب نمی کنید و در اولین قدم برای افزایش لایک خود در اینستاگرام شکست خورده اید.

کپشن های کوتاه و با نرخ درگیری بالا بنویسید

از نوشتن کپشن های بلند خودداری کنید. کاربران در اینترنت نه تنها اینستاگرام متن های طولانی را نمی خوانند. پس سعی کنید از کپشن های کوتاه استفاده کنید که کاربران را با خود درگیر کند.

استوری بگذارید

پس از اینکه پست خود را منتشر کردید. در استوری خود اعلامکنید که پست جدید خود را گذاشته اید و از کاربران بخواهید که پست شما را لایک کنند.

لوکیشن و هشتگ استفاده کنید

همیشه برای جذب لایک بیشتر از هشتگ و لوکیشن استفاده کنید. اینکار باعث می شود افراد بیشتری پست شما را ببینند و حتی برخی از آنها شما را فالو کنند.

همیشه فعال باشید

در پیج اینستاگرامی خود فعالیت مستمر داشته باشید و همیشه در تایم های مشخص پست منتشر کنید.

 

کلام پایانی

کلام پایانی

با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام که باعث شده است بسیاری از پیج ها بازدهی گذشته خود را از دست بدهند. شما می توانید با استفاده از نکاتی که در مقاله چگونه در اینستاگرام لایک پست های خود را افزایش دهیم. لایک بیشتری را برای پست های خود جذب کنید. در پایان یک نکته مهمتر از دیگر موارد را به شما متذکر می شوم. همیشه فعال باشید و حتما حتما حتما از پست هایی با تصاویر و ویدیو های جذاب استفاده کنید. اگر این مقاله دنیای وب برای شما مفید بود لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =