منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

کسب و کار سنتی خود را آپدیت کنید

کسب و کار سنتیخود را آپدیت کنید

دنیای وب و کسب و کار های آنلاین روز به روز بدون وقفه ای در حال پیشرفت هستند. اگر شما هم کسب و کار سنتی دارید اما هنوز کسب و کار خود را وارد دنیای وب نکرده اید. ما به شما پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر دست به کار شوید و کسب و کار سنتی خود را آپدیت کنید. بعد از آپدیت کسب و کار خود و ورود به دنیای وب دیگر دغدغه زمانی، فروش و… را نخواهید داشت. که در ادامه این مقاله کامل تر از مزایای کسب و کار آنلاین صحبت خواهیم کرد. باز هم به شما پیشنهاد می کنم که کسب و کار سنتی خود را آپدیت کنید و یکی از بزرگترین ضرر هایی که به زندگی خود وارد می کنید را با آپدیت کسب و کارتان جبران کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چرا باید کسب و کارتان را آپدیت کنید.

 

چرا باید کسب و کارتان را آپدیت کنید؟!

دنیای وب هر روز در حال پیشرفت است و هر روز مردم به دنبال راحتی بیشتری در زندگی خود می گردند. شاید زمانی فکر کردن به سوپر مارکت آنلاین یا نانوایی آنلاین خنده دار بود. اما امروز با پیشرفت سریع اینترنت در بین مردم این ها دیگر خنده دار نیستند و عملی شده اند. دیگر مثل گذشته نیست که فردی برای خرید پوشاک، وسایل مورد نیاز، کتاب و… بسیاری دیگر حتما حتما به بازار مراجعه کند. به راحتی در منزل خود با یک لب تاب یا اسمارت فون و اینترنت به دنبال محصول موردنیاز خود می گردد. و این افراد هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. فکر کنم با این توضیحات متوجه شدید که چرا می گوییم کسب و کار سنتی خود را آپدیت کنید. در ادامه این مقاله مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین را خواهیم گفت پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

کسب و کار های سنتی بسیار پر هزینه اند. شما برای یک کسب و کار سنتی کوچک ( نه بزرگ ) در قدم اول باید مغازه ای با قیمت های نجومی اجاره کنید. هزینه ای برای تهیه محصولات و پر کردن مغازه باید در نظر بگیرید. هزینه ماهیانه اجاره مغازه، پول آب و برق و… که این ها همه هزینه های زیادی هستند و گاهی همین هزینه ها باعث بسته شدن مغازه های بسیار زیادی شده است.

اما کسب و کار های آنلاین بسیار بسیار کم هزینه اند. شما برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به یک لب تاب و اینترنت نیاز دارید و تمام. که معمولا در دنیای امروز همه لب تاب و اینترنت را دارند. هزینه دیگری که یک کسب و کار آنلاین برای شما می تواند داشته باشد طراحی سایت و سئو سایت است که در برابر هزینه های راه اندازی یک مغازه کوچک ده ها برابر کمتر است. و در نهایت ده ها برابر پر سود تر…

 

مشتری بدون محدودیت و فروش بدون محدودیت

شما وقتی یک مغازه راه اندازی می کنید محدود به آدم هایی هستید که از جلوی مغازه شما عبور می کنند محدود به آدم های همان منطقه هستید. اما با کسب و کار آنلاین شما در هر کجای دنیا که بخواهید می توانید مشتری داشته باشید پس بدون هیچ محدویتی می توانید محصولات خود را بفروشید.

 

عدم محدودیت زمانی و مکانی

در یک کسب و کار سنتی شما باید سر زمان مشخص در مکان کسب و کار سنتی خود حضور داشته باشید. در غیر اینصورت فروش نخواهید داشت و باید کسب و کار خود را تعطیل کنید. اما در کسب و کار آنلاین شما در هر زمان و در هر مکان با همراه داشتن لب تاب خود و اینترنت می توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

  • می توانید بخوابید اما کسب و کار شما تعطیل نباشید
  • می توانید بخوابید اما فروش داشته باشید
  • می توانید مسافرت بروید اما فروش شما متوقف نشود

می توانید کنار ساحل باشید و بذون محدویت و بی نهایت پول در بیاورید یا می توانید در مغازه خود را محدود کنید

انتخاب با شماست…

کلام پایانی

برای بار آخر می گویم کسب و کار سنتی خود را آپدیت کنید قبل از اینکه دیر بشود. در این مقاله حقایق کسب و کار های سنتی و آنلاین را برای شما گفتیم و امیداورم که به خوبی شما را راهنمایی کرده باشیم. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید دنیای وب در کنار شماست و از ما رایگان مشاوره بگیرید. اگر این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود که هنوز در محدودیت کسب و کار سنتی هستند ارسال کنید. یا دوستان خود که می خواهند کسب و کار سنتی راه اندازی کنند به اشتراک بگذارید تا آنها هم بهترین را انتخاب کنند.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =